måndag 24 oktober 2011

träningsvärk!

Träningsvärk var ordet shit vad jag har träningsvärk. Märks att man är lite otränad tog en promenda med Sture i dag med Kattis och Benjamin och Zkippy. Det va en mysig promenad och sen va vi till hedemora och Sture fick sin andra spruta för noskvalster.

Har funderat på det här med att köpa häst vid ett senare tillfälle om jag kanske vill fortsätta med travet eller om jag vill hålla på att rida. För jag vet inte om jag ska hålla på med trav så ska jag skaffa mig en fin varmblods märr som inte är alls för gammal som jag kan avla på sen. Men åh andra sidan så har vi Blomma, och jag kanske vill köpa ett föl av Busan senare när jag har råd.
Men jag vill ha en fjording tycker dom är mysiga och härliga och då får jag rida också. Så jag kan hålla på med Blomma efter som hon är travare så komemr jag kunna hålla på med t4rav och ridnig jag vill hålla på med båda två.
Sen när jag blir äldre kanske jag kommer ha en egen travare och en egen ridhäst. Men som det ser ut nu kommer jag nog spara ihop till en fjording men innan det blir aktuellt kommer jag hinna ändra mig både en och två gånger.
Denna ligger ute på annons en super duper fin hingst!
Vill ha en travare också kanske men just nu ahr vi Blomma och en fjording lockar förbaskat mycket!


Inga kommentarer: