måndag 10 oktober 2011

Happ nu var hästarna klara då. Blomma tycker inte alls om när jag sköljer av henne ben och linda bakbenen är ännu värre. Men Jag lindar henne ändå och vi bråkar varje gång jag ska gå till bakbenen då krånglar hon bara. Hon måste stå tyckt mot väggen så fort jag ska linda hennes bakben hon kan inte stå i motten utan hon måste verkligen stå tyckt med röven mor väggen då kan hon stå stilla med benen så jag får linda henne. Men först måste hon dansa runt och försöka sparka och trycka in mig mot väggen men då får hon med mig och göra för så får hon inte göra!
I början så gillade hon inte alls att ha något på bakbenen men hon är van nu efter som jag lindar henne varje kväll nu så är hon van men i början så ville hon få av sig grejer på bakbenen. Hon lärde sig att ha grejer på bakbenen med transportskydden.

I natt får hon ha BoT på sig på frambenen i alla fall och jag ska släppa ut dom i mon. Efter som pappa blir sen från jobbet så ska jag släppa ut dom.

Inga kommentarer: