torsdag 13 oktober 2011

Kallt!

Ja nu är hösten här det är super fint väder ute men burr vad kallt det är!
Det blåser som tusen och jag känner inte för att göra något alls. Men i mon så ska jag åka till Jelly i alla fall :D Vi ska ha en super helg tillsammans.
Och nästa vecka kommer Pä hit också ska också blir kul för vi ska ut på krogen och ha den där filmkvällen vi snackat om så länge ^^.
Och på onsdag ska vi till veterinären med Blomma också och jag ska på möte på af i mon också för jag lyckades försova mig igår. Så jävla irriterande glömde ställa klockan och Simons klocka ringde inte så jag kasta mig upp i panik och ringde till af och berätta att jag försovit mig. Jag hatar att försova mig jag får alltid panik över det men men jag ringde till min handläggare han bara ja men det är sånt som händer.
Fick också lite inside information om Gävle högskola av Emma en bekant eller granne vad man nu ska säga. Hon gick samma linje som jag vill gå och hon sa att den va super så i mon när jag är på af ska jag passa på att gå in på vägledningscentrum och försöka lägga till en urs nämligen NK A för det måste jag ha.

Ni som går på gymnasiet nu skolka inte ingen bra ide det kommer bara bite you in the ass senare tro mig jag ångrar så jävla mycket att jag skolkade och inte brydde mig men det var smart då tyckte väl jag men när jag står med facit i hand nu så inser jag hur dum man är egentligen. Så ett tips skolka inte!

Sitter också och väntar på att fjärde avsnittet av Gossip girl ska komma ut för det är en äckligt bra serie men åh andra sidan är jag en äkta serie tittare jag ser på nästan alla serier nu säger jag nästan jag kollar inte på mina värsta år och sånt crap. Tycker att greays har spårat ut massor annars så älskar jag den serien men den spårar som fan! Så jag konverterar till Gossip gril love it! Men åh andra sidan spårar alla serier förr eller senare om man inte slutar i tid som Förhäxad gör ja jag säger det igen jag älskar förhäxad. Damn you som smittade mig jag funderar på att kolla om igen men jag gjorde det för inte så länge sen...
Och jag evt vad jags ka köpa till mamma i present i alla fall och till mamma och pappa i julklapp btw.

Inga kommentarer: