torsdag 27 oktober 2011

Härlig ridtur!

I går var jag ut och red på Trond han är en mysig liten häst. Jag red runt långsjö och han var massa pigg när vi red själv mycket att titta på. Mycket trav och någon galopp han sprakade bakut en gång för att han tyckte det var roligt. Det var super kul att rida honom han är en riktigt mysig liten häst och ja jag erkänner jag är inte lite kär jag är mycket kär i den där killen.

På kvällen va vi ut och gick jag och Simon i stan det va mysigt att va ut och gå med honom och han har fått battlefild 3 så han spelade det och jag kollade på förhäxad. Har sett hela den serien typ tre gånger nu men jag har inte haft något att göra. Efter som min burk är trasig så kunde jag inte sitta där och nörda! Men förhoppningsvis så kan dom fixa min data i dag efter som jag ska lämna in den.

Och jag planerar att göra saker i november vilket kommer göra en viss jätte glad.
fin fina Trond<3

Inga kommentarer: