fredag 14 oktober 2011

Af möte i dag då jätte kul....Nja men ja jag hoppas på att kunna få praktik plats men jobba 8 timmar per dag för 2600? Ja det är ju kul men förhoppningsvis så kan det leda till jobb. Men ja vi får ju se annars så är det en bra erfarenhet i alla fall antar jag....Men ja vi får se vad min handläggare säger jag är då inskriven i ungdoms garantin och ja leda till jobb? Hum jag vet inte det jag......
Men men jag söker ju jobb men helt vill dom att man ska ha 20 års erfarenhet och ha en 7 årig utbildnig och vara runt 22 år.......
Hum hur går det ihop egentligen? Ja inte alls om jag ska vara ärlig......Men men jag tjänar precis inte pengar för att sitta här och gnälla eller att skriva hur dålig af är.....Det försöker nog så gott de kan tror jag....


Aja vi får se vad af möter visar sig hur det blir.....Blir nog bra tror jag.....

Inga kommentarer: