torsdag 6 oktober 2011

14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

Jag mockar nästan aldrig för det gör pappa men annars så fixar jag hö vatten och kraftfoder. Kör inte dagligen hon vilar före och efter vi varit på banan. Annars så borstar jag och håller på med Lilja så mycket som möjligt så hon lär sig det hon behöver.
Annars är vi ju ner till banan två gånger i veckan alla dagar ser så annorlunda ut.

Mina dagar utan hästarna består mycket av Simon och kompisar jag pratar med kompisar dagligen och sen sitter jag vid datan en del......Men inte så mycket nu längre. Sen söker jag jobb för fullt...Sen hoppas jag på att jag ska kunna börja plugga så då kommer jag att göra det.....Skriver också en del....Och jag går ut på en lång promenad med hunden varje dag!

Men jag kan inte säga att varje dag ser lika dan ut för det gör den inte jag gör så mycket olika på dagarna.

Inga kommentarer: