torsdag 27 oktober 2011

I går så somnade jag halv nio på kvällen och vaknade nio i dag skönt att få sova ut lite tycker jag.

Igår va jag hos Pä också och försökte fixa min burk blev väldigt bitter vi trodde att det skulle vara så enkelt att formatera om hårddisken och sen installera Windows igen formatera gick bra men att installera Windows var inte så enkelt. Så ja jag ska nog lämna in skrället är inte över lycklig över det!

Men men det va skit kul och få va med Pä i alla fall vi träffas ju inte så ofta efter som hon bor i Boden. Men jag planerar att åka upp till henne och hälsa på med Sture order från henne pojkvän att ta med honom. I alla fall så planerar jag att åka upp till Boden i Januari/Februari.

Just nu är jag barnvakt åt lilla Benjamin som sitter i mitt knä och funderar på vad hans Moster gör. ja lunch ska vi käka också eller jag ska. Sen kommer Kattis och stjusar mig till Trond så ska vi ut i skogen en vända han och jag. Och i mon ska jag ut och köra Blomma.

Sen är det inte många dagar till vi åker till Ullared :D.
glad liten =)

Inga kommentarer: