måndag 3 oktober 2011

helgen

Ja i lördag va vi till banan med Blomma. Då kom Carro och fotade och fick massa fina bilder när pappa körde henne på rakan =) och sen åkte vi hem och hon fotade hemma.

Men det gick super på banan hon va pigg i dag och hon gick mycket bättre med knäkappor. Och jag fick lära mig en hel del nytt av Susanne efter som jag inte är så hemma på all utrustnig och sånt inom travet. Men jag har i alla fall konstaterat att på travet kan man ALLTID få hjälp till skillnad från ridsporten om man ens säger flaska till någon på en tävlings banan tx så får man sura miner. Ja travet börjar växa på mig trots att jag saknar ridnigen som FAN.
Men i alla fall Blomma gick jätte fint när vi va på banan se hur hon är på onsdag när vi kan ta premie på henne.

Och Carro fick SUPER fina bilder verkligen! ska visa några av dom.

Sen åkte vi in och hälsa på Cicci och dom en vända sen åkte jag och Simon och bara slöa och i går så va vi till kupolen och handlade lite. Och det va vi i lördas också för den delen och sen såg vi sagan om ringen ett och två i går också.

I dag blir det en körtur i regnet sen kommer Simon hit i kväll. Och i dag ska nog hästarna få komma in lite tidigare än vanligt tror jag. Ska väl snart ut och köra men jag drar på det efter som det rengnar men ska ut innan det blir mörkt i alla fall.
Ska också be om ett möte med min af handläggare och sen ska jag söka massa jobb och i mon ska jag åka in till Simons jobb och be han kopiera mina betyg så jag kan söka till distans kurser.























riktigt fina bilder av http://benzie.blogg.se/index.html Caroline Lindman

Inga kommentarer: