tisdag 11 oktober 2011

I dag har jag blivit av med en skuld som jag har haft som jag varken vetat ut eller in. Simon är min räddare i nöden min egna lilla riddare. Jag älskar honom så otroligt mycket.<3
Och sen var jag och fotade Matilda och Martin för han ska få vandra på dom evigt gröna ängarna snart för att han har bråsk i knäna så då frågade Matilda om jag ville fota dom och det var en självklar het! här är några bilder jag tog på underbaringarna<3
vi träffade på Matildas tränare




















finnas alltid här för dig Matilda<3

1 kommentar:

Erika sa...

Vad tråkigt att han snart ska varandra vidare. :(

SV:
Jo de kan vara en vrickning.
Men troligvis kommer denna hälta ifrån hennes låsningar/spänningar.

Så måste få bort dom.
Så hoppas på att en equiterapeut kommer ut nästa vecka.