lördag 22 oktober 2011

27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år

Jag är billinär på mina böcker har fett med pengar och äger en egen ö om det skulle bli en zombie attack så vill man vara säker och alla mina kompisar och familj får en egen helikopter.
Och jag äger en sjukt stor gård med tre hästar jag tycker om resten tar mina anställda hand om.
Jag har två barn och är fortfarande tillsammans med Simon, och konstigt nog har jag tid med familjen trots att jag har fett mycket pengar.
Och sen äger jag så klart en travhäst.


Den ni, jag ska till himlen ooh det är med än av ni kommer lyckas med era skit högar!

1 kommentar:

Erika sa...

SV:
De där är olika.
Åldern kan spela roll.

Har haft en kompis som var 6 eller 7 år yngre än mig.
Och där märkes ålders skillnaden så himla tydligt.

Hon var så mycket mer livlig, barnslig om man nu får lov att uttrycka sig så.

En som är jämn ålders med en själv är ju mer mogen i sättet och hur man tänker och hur man är.

Så 5 år kan göra stor skillnad. :)
Men i detta fall märks inte någon stor skillnad.

Lika så mellan mig & robin där är de 4 år i mellan.
heller ingen stor skillnad.

Men i vissa fall kan åldern ha betydelse.
för jag har mer erfarenhet, mer vuxen i mitt sätt o tänka o vara..

Så jo jag tycker åldern kan spela roll, men de är ju som sagt olika ifrån person till person :)