onsdag 12 oktober 2011

Ska ta mig en promenad om en stund men just nu sitter jag och kollar på lägenheter men jag kommer inte kunna flytta än eller jo det kan jag väl men vem tar hästarna då?
Men jag vill flytta till Gävle och plugga så då kan jag i alla fall inte ta med mig hästen. Och sen beror det helt på hur det blir med Simon om han fortfarande har sitt jobb kvar här så blir jag kvar hemma och pluggar här och jag hoppas verkligen jag kommer in på den utbildningen jag vill. Ska i alla fall plugga upp mina betyg nu sen göra högskoleprovet i vår. Ja vi får se hur det blir men jag vill hemifrån i alla fall det är en sak som är säkert!

1 kommentar:

Erika sa...

SV:
På filmen ser man när hon tycker de är bra, och när hon tycker de är dåligt. :)

Men för de mesta gillar hon massage.
Jag har lärt mig att massera av Eva, som jag tar ut för att massera igenom hästarna.

Hon är utbildad massör på häst & människa.
Och super duktig.
Hon har lärt mig en del. :)