måndag 10 oktober 2011

Jag håller på att bli galen alltså nu kan jag int heller köra halta klubben ja tack eller nåt! Noll = skriv lust jag som ville skriva men orkar inte eller nåt. FAN jag vill rida jag vill ut i skogen och rida fan fan fan! ursäkta språket men snart blir jag galen! i helgen ska jag till bästa Jelly i alla fall :D och då kanske man kan få rida lite på henne underbart fina Lappen :D<3. Jag vill ha en egen häst att rida på jag vill rida jag vill ut i skogen och rida jag vill träna dressyr jag vill rida jag vill hoppa jag vill RIDA okej det räcker nu Sara lugna ner dig du nej sluta nu människa!

Fina fina Rune jag vill rida !!!!

1 kommentar:

Erika sa...

Vill också rida. ;/
Men mest av allt vill jag att Raski blir frisk.

Så jag slipper bära denna oro inom mig.
För jag blir tokig, slappnar inte av för fem öre.. p.g.a denna oro.. suck. :(