tisdag 18 oktober 2011

har börjat!

Ja nu har jag börjat gå på en diet där man inte äter lågkolhydrater men tydligen ska man inte äta morötter vilket jag gjorde hum men men då vet jag det till nästa gång =).
Tar en shake från nutrilett på morgon som smakar choklad. Den smakar inte illa men den är inte jätte god första klunken skit god sen ja...... Måste komma ihåg att man inte ska äta MORÖTTER! fy Sara det fick du inte men det kan man inte veta!

Och på Fredag blir det lite fest....Sara får egentligen inte dricka alkohol,........Man man Pä kommer i mon också yeey :D.

Och på söndag ska jag provrida en medryttarhäst en jätte fin fjording vid namn Tord på sju år utbildad i dressyr och hoppning men ja jag är inte så intresserad av att tävla men rida i alla fall.
http://www.blocket.se/dalarna/Serios_medryttare_till_fin_fjording_36495524.htm?ca=6&w=1
En riktigt fin kille hoppas på att det blir något, och det bästa av allt är att den bor i hedgårdarna det är inte alls långt i från mig

Inga kommentarer: