måndag 10 oktober 2011

Ja i helgen så blev blomma halt när Ronny skulle köra na i sulk  för om det hade gått som vi ville så skulle hon ha gått premie denna fredag men i stället va hon halt. Och inte nog med det så sov jag för länge! Jag försov mig och glömde ALLT hemma täcke knäkappor och träns och tungband ja då menar jag verkligen allt! Kände mig så jävla dum i huvut då shit va sur jag va på mig själv sen va hästen halt också. Och det är för att hon växer för vi har tagit det lugnt med henne så ja vi tror det är för att hon växer men vi ska till veterinären med henne. Det var som Ronny sa vissa hästar pallar när dom växer vissa gör det inte.

Men på lördagen åkte vi till Rättvik jag och älsklingen i alla fall det va mysigt tycker jag jag fick en drake av han. Och jag älskar drakar jag samlar ju på dom. Och Simon köpte två 3D tavlor.
På kvällen kom lina och vi hade en trevlig och rolig kväll med mycket snack lite cider och Wii det var en rolig och trevlig kväll som vi måste göra om :D.

På söndagen så gjorde vi väl inte så mycket vi spelade Wii och såg på soul eater och bara tog det lungt.

I dag va jag till Kattis och gick ut och gick med henne och gosade med Benjamin och snackade och hade en trevlig dag med henne :D. I kväll blir det att linda och fixa blomma sen åka till älsklingen<3.

1 kommentar:

Erika sa...

SV:
Verkar ju inte bättre :/
Börjar en häst bli halt, blir alla de.

Är så jäkla rädd rent ut sagt att de är något allvarligt med Raski.

Kommer troligtvis köpa ny sadel åt henne.
Men först måste jag få ordning på henne, och betala alla veterinär kostnader som ev blir m.m.. suck.

Men börjar med equiterapeut i alla fall.
Känns som den änden är den bästa faktiskt.