tisdag 25 oktober 2011

Känner mig något prodoktiv idag vill jag lova. Körde Blomma på förmiddagen första gången på tre veckor och hon va skit pigg och höll på med sitt huvud hela tiden! Lyckades ha av sig käken en gång men det va bara att stanna och sätta tillbaka den. Vi var på en skritttur på bakvägen och hon skötte sig skit bra va pigg som fan annars gick det bra.

Sen har jag sökt som vikare på barnavården så jag ska på introduktion den andra December ska bli skit kul att få börja jobba lite med det jag vill jobba som. Sen till nästa höst hade jag ju faktiskt tänkt att jag skulle börja utbilda mig.

Sen har vi varit och handlat så nu ska jag hem till Simon och hjälpa han och städa och sen ska vi ut och gå sen ska vi göra lite annat.

Om jag får börja jobba som vikare kan jag börja med att ta körkort så jag har det för då kan jag pendla mellan Säter och Borlänge och jobba som vikarie i Säter och Borlänge!

Sen kan jag spara till en fjording för nu saknar jag att ha egen häst men det blir en fjording!
Mitt hjärta<3
komemr att sätta igång henne med skritt nu den första veckan sen får vi se hur hon känns nästa vecka.

Och på torsdag ska jag rida Trond :D 

Inga kommentarer: