fredag 9 september 2011

Redo!

Ja men jag känner mig redo nu kan jag springa igen foten är bra gör lite ont just där hon trampade mig men ja jag lever.
men jag känner mig redo inför utsällnigen nu med visa för hand! Ska träna lite mer för att finslipa men ja jag känenr mig redo trodde först att jag skulle behöva ett spö i handen men det behöver jag inte. Men jag tror jag ska ta med ett kanske jag vet inte.

Aja har tänkt ut en lista för vad jag ska ha med mig.

  • pälsglans
  • träns
  • körträns
  • hårspray (fick tips av Puff att man skulle ha det för att hålla manen på en sida)
  • borstar så klart! (ska göra rent dom i veckan så de är helt rena)
  • täcke
  • transportskydd
  • lädergrimma


kommer säket på något mer. Sen kommer vi eventuellt åka till banan och ducha henne dagen före beror helt på vädret om det spörengnar eller är skit kallt kommer vi att åka till banan och ducha henne.

Och jag kommer ha fanclub med mig Lollo och Jelly ska med och sen blir det väl Simon och pappa så klart och ja jag tror hela familjen ska med och ja Kattis så klart! Sen tror jag Berra? men ja vi har fanclub i alla fall. Och ja jag känenr mig redo fråga mig nästa lördag då kommer jag nog vara nervös eller så kommer jag inte.

Undra vad som är värst att läsa upp en text eller ställa ut en häst?
Jag tror det är att läsa upp en personlig text kanske?
Men jag vet inte efter som jag aldrig varit med om att ställt ut en häst förut! men nån gång ska vara den första!

<3 detta kommer gå bra :D

Inga kommentarer: