torsdag 15 september 2011

Awkword

Okej denna serie MÅSTE ni se asrolig och bra serie från MTV som jag är helt frälst i så titta på den bara gör det ni kommer inte bli besvikna.
För jag är så trött på alls crap serier och denna vampyr hysterin som sprider sig som pesten! Uch det är twighligt eller braking dawon elelr vilken film som kommer ut här näst och sen är det vampyre daierie (hur det nu stavas) som är praktiskt taget lika dan som twighligt ingen som helst skillnad mer än att det är en tvist mellan två bröder. Sen är det true blood som ja är crap helt enkelt!

Men awkword är riktigt roligt och det är bra skådisar och bra musik framför allt och fatiskt inte riktigt så uppenbar. Och teenage problems som alla går eller har gått eller kommer gå igenom sånt älskar jag lite mer realisktiskt som man kan relatera till.
Och ni kan också kolla in Jennas (karaktären) blogg som faktiskt är awsome! kommer att läsa den för den är verkligen underhållande. Ska jag säga äntligen måste säga att alla blogger eller nästan alla jag läser är så TRÅKIGA! speciallt häst bloggarna så torra bloggar till och med mupparna bloggar har blivit torra och tråkiga! Erikas blogg är kul för att jag gilalr att läsa om hennes tränig och hon skriver inte BARA om hästar.
men kolla in denna blogg på engelska men trust me its good!

Inga kommentarer: