fredag 23 september 2011

pappa köred idag

Ja nu har pappa kört henne också. Det gick jätte bra han körde henne på banan det var inga farter att snacka om men det gick jätte bra och hon höll inte på att krångla med huvudet något nu när hon har tungband. Jätte skönt. Och pappa har ju aldrig kört henne tidigare så han körde inte speciellt fort men jag tror vi lär åka ner med henne två gånger i veckan om hon ska hinna sänka sig til premie vi har tre veckor på oss. Men detta klarar vi så klart!

På söndag ska jag köra henne, lungn tur med joggig och mycket skritt. Och sen fårn vi se när vi ska ner till banan med henne hur jag lägger upp tränigen.

Och pappa fyller åt på måndag grattis till min älskade pappa ska vi säga då<3.

Vad mer ja jag ska till Simon ikväll sen kommer Hugo i helgen.
Min vacka flicka<3

Inga kommentarer: