måndag 5 september 2011

En liten fråga var fan tog tiden vägen?
Jag menar det kändes som att det nyss var Agusti och vi anmälde Blomam till utställnigen men hallå utställnigen är nästa vecka.
Känner jag mig förberädd?
Jo ja det gör jag väl jag vett att om hon håller sig i skinnet kommer hon klara kör delen galant. Och utställnigen? Ja jag tror vi klarar den med hon står stilla när jag mer om det ja vi ska tärna STEN hårt nu dom sista dagarna så att vi är perfekta när vi kommer dit.

Jag körde i lördags med Matilda och efter som dom har haft sjukt tränigar på skjutbanan så kunde jag inte köra på¨rakan som var planerat. Så ja vi var väl tvungna och ta samma tråkiga väg som har blivit något uttajatad nu. Men var kan man annars köra då? jo rakan och den vägen för bakvägen är skumpig och hård som fan så där vill jag inte köra! Men men hon var super duktig pigg väldigt pigg med så duktig lill skruttan.

I dag ska vi ut på en lätt jogging tur bara efter som jag inte vill köra henne för hårt i mons ka hon vila. Eller ja vi ska träna inför utställnigen. Det blir VARJE dag nu tills utst'ällnigen är.

I går var jag coh Simon till skinnskatte berg och hälsade på hans mormor och morfar det va jätte roligt. Vi fikade åt god mat och jag träffade dom för första gången vilket var jätte kul.

I lördags så spelade simon rollspel cokså han kom hem fyra på morron och jags peklade tv spel och sov och körde för jag är fortfarande inte helt frisk.

Är fortfarande förkyld har liten släng av urinvärksinfektion men men jag måste köra så är det bara spelar ingen roll hur dålig jag är hon måste köras. Här är det inget jag känner mig lite dålig så jag måste stanna hemma utan hon måste ut så är det bara. Ja det är bara och bita ihop och gå ut i alla fall. i 20 minus bara att gå ut coh köra i spörengn ja klä på sig lite rengnkläder så blir det bra!
Men jag kan säga att jag älskar det jag älskar att träna henne hon ger verkligen så mycket tillbaka och hon tycker det är kul och jag tycker det är så kul.

Och just nu skulle jag kunna döda för att få rida. Men men blomam är för liten för att kunna ridas så jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och tycka lite synd om mig själv.
Så nu ahr jag tyckt synd om mig själv nu ska jag snart gå ut och köra Blomam då blir allt bra igen. Med lite musik i öronen så blir allt bra!
älskade skrutt häst<3


Inga kommentarer: