torsdag 1 september 2011

Okej jag ångrade mig jag kommer inte lägga ner bloggen. Men jag komemr nog inte bara skriva om blomma men det är framför allt blommas blogg.

I dag ska vi träna på inför utställnigen jag är förkykld och blir helt slut bara jag går en liten bit men det spelar inten roll hon måste tränas och så är det bara. Annars så går det nog inte så bra på utställnigen. Så bett och tyglar är inköpt till utsällnigen ett vanligt tredelat bett och ett par bruna tyglar. Sen va Lisa snäll och köpa gummi stoppar typ ja mans ätter dom vid resjorden så att den inte ska åka bak för det gör den!

I mon blir det att köra igen men en ganska lungn tur, mest skritt och sen lite trav så hon får komma ut och röra på sig.

I helgen ska jag och Lisa ut på krogen =) först ska hon till fjollträsk och bli fotad sen ska vi ut på krogen på kvällen. pojken min ska spela rollspel hela lördagen så då ska jag köra på förmiddan sen ska jag och Lisa ut och käka och sen krogen. Vet inte om vi ska dansa men det beror nog på humöret.
Sen på söndag ska vi till Simons farmor och farfar i skinnskatteberg tror jag det va vi ska i alla fall till deras sommarstuga och hälsa på dom. Det är första gången som jag träffar dem så det ska bli spännande.

sen är projket bygga om stallet igång för fullt gubbarna grus håller på att planerar för fullt och jag fattar ingenting men det blir bra i alla fall men jag och bygga saker nää det går inte ihop jag nöjer mig med att ta hand om hästarna jag!

Kommer dessutom få körsällskap framöver okej det har jag haft sen Lisa kommit hem men hon ska få börja rida en häst så då ska hon följa med mig när jag kör=).

Hum vad mer?
jag plnanerar att ta amatör licensen när jag får pengar till det.
Och efter som jag inte kom in på kusen jag ville funderar jag på att utbilda mig till bagare hum undra om det är kul? För jag älskar att baka så!
Lilja växer så det knakar och nu kan man ta på grimman och ta av och på den om man är två nu är det en sak att lära sig gå i grimsakft!
Jo och nästa helg kommer dead island ut det är ett tv spel jag tror det är ett zombie spel som min pojke beställt så han ska ha spel helg nästa helg. Men jag kommer tvinga med han till festival salute i alla fall för då ska Lisa spela och med eller utan han jag ska dit och lyssna och se när hon spelar! Och denna gång ska jag stanna tills fyrvärkerierna är!

Jo och sen har jag ju blivit moster till en liten Benjamin han är snart fyra veckor gamal ja i vår familj utökar vi oss^^. Mosters små äsklingar allihopa<3. Kommer ihåg när Louise va liten bebies nu är hon hela 12 år gamal hur gick tiden så fort? Och oliver är 10 nästa helg nu får ni sluta växa? och kan ni tänka er att Hampus har blivit hela åtta år gamal? eller Hugo som är 4 år och Smilla är redan ett? herre gud nej nu får ni sluta växa :( ni ska alltid vara små tycker jag!

Här komemr lute bilder på barnen och Lilja som är dags färska!

alla fyra skit ungar<3 Anna - Lenas fyra barn!

Hampus Kattis älsta grabb!

Och här har ni nyaste tillskottet i syskonbarns skaran! Benjamin han är nästan fyra veckor nu

Kattis och Benjamin

Mattes bushund fick vara med på ett hörn också

skit grisen!

lill skitan hon har så mycket full i fan i sig

Bus och Lilja

Vår stjärna Blomma<3

Bus Lilja

Fin är hon i alla fall<3


Inga kommentarer: