fredag 2 september 2011

en snadära grej

I går var jag gladf jag fick uribvärks infektion fy fan för det säger jag bara! Men cirka en liter tranbäsrs dricka gjorde susen och sova ja för jag va på väg att få feber så jag låg och såg på famaly guy och jag tror jag såg på två avsnitt hos älskingen sen somna jag och sov gott.

I dag så gör det inte ont och pissa nu mår jag ja jag ska inte säga bra men ja jag lever. I alla fall BLomma skulle köras spela roll om jag är förkyld och har en släng av urinvärks infektion köras skulle hon i alla fall!
Och först ville hon inte komma orka men ja det va bara att sätta sig på en sten och vänta. Då kom Lilja och kladda ner hela mig! goa tjej<3.
Sen sela jag på Blomma coh jag tog med sjukling numer två Lisa med mig hon hade ont i halsen som fan så hon fick botemedel av mig så vi får se hur det blir i mon men vi sa om Lisa kan fota i mon och jag köra så ska vi ut i alla fall! Vi kan vara sjuka tillsammans.

Aja körtueren gick bra hon va massa pigg. Det var när vi kom hem hon va ja.....Jag skulle köra in vangen och hon stegrade sig coh slet sig så jag fick jaga häst med sele yeey vad glad jag va på hästen då eller inte.

Nu är jag helt slut det tar på krafterna så jags ka dricka min äkliga tranbärs dricka äta lite mat och spela lite dragon age innan Simon kommer ska vila massor i alla fall! Ska nog spela på min cyber cruch tror jag ^^

Inga kommentarer: