onsdag 21 september 2011

En äkta skit dag!

Körde Blomma i dag anvnde det nya tungbaqndet första gången och vad hände? jo så klart så hade hon av sig det jävla skit är det enda jag säger. Jag skulle ha satt det lite hårdare men det va inte dyrt så vi åkte in till abouise och köpte två nya. Och till mitt försvar har jag aldrig satt på ett fött så jag trodde jag hade satt det för hårt och leta efter det är som att leta eftere n nål i en höstack men ändå suck.
Annars gick körnigen super bra hon skötte sig super bra. Dock mycket pigg när vi var på väg hem då va jag inte så jätte glad på henne för hon ville trava hela tiden. Och jag tänkte hela tiden att om hon gått så här på banan i söndgas hade hon fått super poäng. Men är i alla fal super nöjd med henne.
Och en sak till.... man vet att man är ute och kör när man ser ut.....
 
så där......
 
lill skruttan<3

Sen är jag lite små sur på af jag brode ha tagit reda på det själv sant men ändå man kan väl inte veta allt just nu så har jag bara lust att gå in dit och säga träskallar. Aja det fixar sig men att jobba på af lär vara det västa jobbet man kan ha.

nej jävla skit dag nu går jag och lägger mig eller nåt!

Inga kommentarer: