tisdag 13 september 2011

Och jag måste säga att festival salute vilket fyrvärkeri! vilken musik trots att Lisa var lite gnällig efter. Och vilken trevlug kväll efter vi hade vi var hos Mobergh och Tess jag och Simon jätte härlig och mysig kväll men snacka och mycket skratt.
Magnifikt fyrvärkeri måste jag säga!

Annars har det varit en lungn helg måste jag säga och jag har klarat dragon age 2 känns ganska tråkigt faktiskt men nu är det bara att acivment hunta och sen börja på ettan. sen kanske jag l¨åser upp mså jags pelar åpå min karkatär från ettan på tvåan se vad som händer då :O.
i alla fall va det en GRYMT bra låt i efter texten som jag är kär i.


lyssna på låten grymt bra låt måste jag säga!


Igår körde jag Blomma också gick jätte bra en lätt jogging tur. Utan käk och utan slag och resjord provade att köra utan käk bara för att jag va tvungen att testa inget jag kommer och köra utan hela tiden. Kanske när jag är ute och skrittar bara men inte premanet. Och ja utan resjord eller slagjord det behövs inte längre. Men är jätte nöjd med henne hon va skit duktig.
Sen på kvällen tränade vi för hand coh känenr mig redo till på söndag ska täna lite till men vi kommer fixa detta. Men hon vill helt inte vara stilla med huvudet så ja men vi ahtr tänat och vi känenr oss förberädda. Sen får vi se hur hon beter sig när andra hästar är med också.

I dag så lasttränade vi åsnan eller kossan också hon gick rakt på när Kattis daskade henne på röven den dumma kossan. Så nu vet vi hur vi ska göra när vi ska till banan på fredag för då ska vi dit så ska Ronny köra henne. Och på fredag kommer Lollo också och kanske Linn vi får se men i alla fall så ska Lollo med till utsällnigen och hjälpa och hons ak få ha kameran. Jag tror Jelly ska med också och ja fan club indeed på utsällnigen på söndag. Vi kommer bli best in show vi säger så nu i alla fall.

Och jag ahr fått snaska på Benjamin i dag :D
En av mosters älskingar<3

Inga kommentarer: