fredag 30 september 2011

I dag blir det en skrittur med Blomma vi ska till banan i mon och köra rakbana så i dag blir det en lätt skritt tur. Tror vi ska skritta ganska långt det spelar ju ingen roll om vi skrittar långt efter som vi bara ska ut och skritta. Men nu har jag satt mig ner med mitt arbete och skriva om lite och se på stavfel och punkter och tempus ändrig ganska tråkigt men det måste göras.
i efter middag ska vi köpa foder hinkar åt hästarna.

I går så va jag ute på vift precis hela dagen vi åkte med pappa till jobbet sen åkte vi till kupolen och träffade syrran. Sen åkte vi hem och sålde mammas bil som skulle till Afrika. Sen va vi till Simons jobb och skickade iväg paket och post och jag träffa en kompis och snacka med henne. Sen va vi till biltema och köpte bildelar sen va vi och käka på taco bar. Och sen blev det lite kupolen och rusta va vi också på. Sen åkte vi hem och släppte in hästarna och sen åkte jag till Simon.

Och Busan är en kräsen liten jävel vi har bärjat gett dom ett extra tillskått som heter Awina men Busan åt så klart inte det. Men Blomma hon åt upp allt så ja det är bara hon som kommer att få det.

Och nu är sovplatser bokade till ullared så jag Kattis och mamma och Benjamin drar till ullared i november :D

Inga kommentarer: