måndag 5 september 2011

Aja tänkte att jag skulle kolla in skrivarnas blogg men det gick inte orkar inte krångla.
Men aja orka bry sig.

Men i alla fall tränade Blomma förhand i dag innan jag körde henne det gick bra det är traven vi behöver få ordnig på eller ska jag säga att jag behöver kondis?
aja det komemr nog gå det här med tror jag eller ja jag är säker på att det kommer att gå bra.

Sen tog jag mig en körtur lätt jogging men damen ville mycket mer än vad jag ville! Hon ville helst trava hela tiden och ville absolut inte skritta men jag är nöjd med henne i alla fall.

känns som att körprvet kommer gå som en dans frågan är hur kommer jag att sköta själva hand grejen?


aja ska äta om en stund sen ska hästarna in sen ska jag till Simon som har blivit sjuk så jags ka ta hand om han lite... Jag smittat han? nä inte alls! nu är det hans tur att vara sjuk sånna tider nu!



Inga kommentarer: