fredag 9 september 2011

Ja jag kan säga att jag är stolt över Blomma hon blir bara bättre och bättre när man kör.

Men i onsdags va hon tillslau eller nåt då va hon en riktig kossa! vi skulle ju till banan då så stod hon på rampen som en jävla kossa vad arg jag va på henne då. och inte nog med det hon trampa på min fot också så jag har fotfarande ont i den. Jävla åsna kossa så jag ringde sos (kattis) och bad henne om hjälp. Och ja vad då det tog fan fem minuter för henne och Puff att få in kossan i burn. Men vi ska prova att tömköra in henne. Jävla kossa åsna va hon i onsdags.

Och i går så va hon inte tillsalu mera då var hon sååå duktig! alltså hon abra gick på och va så himla duktig så jag blev nästan gråtfärdig när hon va så duktg!
Och i dag samma sak jag tog med mig Maria hon är hemma och hälsar på :D Det enda tråkiga är att dom ahr skjutövingar på skjutbanan så jag kan inte köra förbi där. Det är lite tråkigt men Blomma va så duktig.
Hon hade av sig käken cokså orkade inte sätta på den igen brydde sig inte då körde Maria och hon blev inte alls stark.
Ja stolt är jag över henne.

I dag kommer dead island ut så pojken ska spela det!
Och jag ska spela dragon age :D:D

Inga kommentarer: