måndag 19 september 2011

Har aldrig....

Jag tänkte på det igår när det avr jag som stod där i ringen med Blomma så kontaterade jag att jag ahr ALDRIG lagt ner så mycket tid och tränig och tanke på en häst som på henne.
Jag ängnar så mycket tid på henne och hennes hälsa och tränig och att hon får rätt foder och tärnig och så vidare. Jag vet inte riktigt hur jag ska bekriva det men jag ängnar så mycet tid åt henne och jag gnäller inte för jag älskar det jag verkligen älskar att träna henne och ängna tid åt henne och travet är så spännade och man får resultat för tränigen också.
Och den där lilla hästen vill verkligen göra rätt hon är envis som en gris och stenhård men hon vill göra rätt hon är så modig och varldens bästa.
Och bara det att jag känt henne och hållt på med henne sen hon var föl känns ja då blir man extra stolt.
Det är tufft i balnd när det inte går bra som i frdas och i går på körnigen då var det pga hon la tungan över bettet men med tungband så komemr det bli bättre! Då är det lite tufft men hon är bara bebis än så länge och då får man ha överssende.
Men jag hoppas verkligen det bli premie snart jag hoppas!
I mon blir det att testa och köra med tungband se hur det går!

Åh åh pappa ska för den delen köra henne första gången i veckan :D efter som det är han som är amatör eller ja säga att han har licensen sen tränar jag henne för han jobbar men men pappa ska köra henne nu första gången :D efter som Ronny ska bort.

Inga kommentarer: