tisdag 20 september 2011

Idag var det inte jag som körde utan syrran första gången och ja det gick bra =) Blomma är ju en duktig flicka och jag tyckte det va kul att Kattis körde henne det gick bra tror jag och i dag fick hon ha tungband första gången. Inte populärt men hon gav sig efter ett tag.
Och sen var vi in till Abouise och köpte ett tungband för vi ska inte behöva vara två för att kunna sätta på ett jag ska kunna göra det själv.
Och sev va vi in på apoteket också.
Och på fredag blir det pappas tur att köra Blomma på banan första gången spännade alltså kan inte säga annat hoppas hon sköter sig. Efter som jag inte har licens så får jag inte köra på banan och Ronny är borta. Varför inte pappa har kört är för att han har inte haft tid helt enkelt. och Syrran har ju nyss fått barn så hon ahr helt enkelt inte velat elelr kunnat köra henne.
Och i mon blir det jag som kör henne ett lite hårdare pass inte jätte hårt men lite hårdare blir det i mon.


Sen va jag och morsan iväg till henne jobb fick massa tips om var jag skulle kunna söka jobb så där ska jag söka till barna vården (dagis) har inte ens tänkt på att söka dit men det ska jag göra så hoppas jag att jag får jobba spela roll om det bara är ett vick.

Och jag fick se några super fina bilder ¨på facebook som Jenny Lök har tagit. ägaren till Blommas pappa Aldermarin var där och tittade. så kolla in dom.




Inga kommentarer: