tisdag 2 augusti 2011

Banan idag!

Ja i dag blir det spännande jag och pappa var ner till banan igår och snackade med Ronny Israelsson som kommer vara vår förste kusk. Och i dag ska vi ner till banan med henne för första gången snacka om att man är lite spänd. Pappa åkte nog nyss och hämtade transporten som vi ska låna sen ska jag snart hämta henne från hagen men efter som vi ska vara där vid två så är det inte jätte brottom.

Hon har cokså tappat en sko det gjorde hon förraq veckan så jag har inte kunnat köra henne alls. Men Ronny skulle slå på en sko på henne han är cokså hovslagare.
Så på torsdags ka jag köra henne igen och kameran ska med så jklart så ska jag ta kort på henne när hon springer på banan.

47 dagar kvar till unghästutställnigen och på tosdag ska pappa änmäla henne.

Har dessutom kanske fixat en saqk som jag inte tänket nämna ännu förrens det är helt klart.
lilla hjärtat<3

Inga kommentarer: