måndag 8 augusti 2011

helgen har spenderats hos Simon som vanligt. Han är underbar den där mannen jag tycker så mycket om honom. Och sen har jag bivit moster min stora syster Kattis har fått en liten pojke som ska heta Benjamin. Jag ahr varit på min kompis Bröllop i frostbrunsdalen i helgen också och sen spelat en massa tv spel och sett en del på film med den bästa<3.

Brudparet med tärnor och Bestman Per

Min snygging<3

Och Här har vi lille Benjamin jag va första gången på bb i dag och hämtade syrran och Benjamin och Hapus som är stolt storebror hos sin pappa.




Var hos syrran ett tag sen åkte vi hem och ja jag höll till och med i Benjamin och tro mig det är stort för att vara mig jag gillar inte bebisar dom är så små. Men i alla fall så gjorde jag rent badkaret när jag kom hem sen tog jag Blomma ut på en körtur.
Första gången neråt första gången vi går över bron själv. Gick skit bra hon brydde sig inte vi mötte en två tre bilar hon gick som att hon alltid haft vangn på sig. Hon var massa pigg i dag hon låg på lite på tömmen märkte jag men när jag sa åt henne att lungna ner dig gjorde hon det.
Jätte nöjd med skrutt hästen i dag hon var verkligen super duktig!

Inga kommentarer: