fredag 5 augusti 2011

så sugen!

Är sugen på att köpa mig en riktig ridhäst jag vet atyt jag inte har varken råd eller tid just nu. Eller tid och tid har jag väl men inte råd! Jag vill inte ha nå varmblod eller jo jag skulle lunna at ett varmblod om det var under fem år och jag skulle få köpa det billigt men jag vill ha en riktig ridhäst har tittat på unghästar en sån vill jag ha tror jag. Skulle inte säga nej till ett föl.

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=514190
Denna skulle jag kunna köpa kastrera först så klart men sen köpa honom riktigt fin!
Denna skulle jag inte heller säga nej till riktigt fin häst men poential
Och denna var inte lite fin heller ge mig :O
har tittat liote på araber också och denna herre är en som faller mig i smaken!
lika denna en ettåring skit fin i kroppen skulle verkligen inte säga nej till denna!
Ja tack till den!


Som ni ser är jag mycket inne på föl ettåringar och ja unghästar helt enkelt dels för att dom är billigare än helt utbildade hästar och jag vill ha en utmanig och inte ett varmblod!




Inga kommentarer: