måndag 15 augusti 2011

Helgen

I helgen så har jag haft Oliver här som jag skrivit i tidigare inlägg. Simon har självklart varit här med :D<3 Så jag tog med pojken min på en körtur.
Han fick sitta bredvis som Oliver fick göra och det gick jätte bra. Blomma är mycket piggare och gå¨r mer fram nu. Hon är verkligen härlig att köra tycker jag, ja jag gillar den där lilla hästen så mycket.

Och i helgen ahr jag coskå bvörjet spela världens bästa spel! Dragon Age 2 så jävla roligt så jag funderar på att skaffa mig ett xbox eller jag vill ha ett^^...Ja jag vet min pojkvän har gjort mig till en äkta spelnörd ockej inte äkta men sen spel nörd^^

Hon vilade ig år men jag tror hon ville ut i går med för hons tod vid leddet och väntade på mig.
i veckan då?
Ja jag ska köra idag och i mon sen ska hon få vila på onsdag beror helt på när vi ska till banan med henne.
Ska träna lite häst för hand också.
Ska städa ur stallet ja nu böärjar d3et hända saker tänker inte säga något ännu men det blir bra i alla fall!
Och jag ska på af info möte hoppas hoppas jag kommer in på kursen så jag får som jag vill.
Och om jag kommer in och jag får jobb så kan jag ta mitt körkort eventuellt flytta och kanske skaffa mig en bil så jag akn ta mig ut till stallet varje dag. Och kanske kan jag skaffa mig en ridhäst.
Men det är bara framtide som kan utvisa jag ska i alla fall på info möte och nästa måndags ka jag ringa min handläggare. Hoppas han går med på det i alla fall.

Inga kommentarer: