tisdag 16 augusti 2011

Ingen bana denna vecka!

Igår körde jag en vända och hon var super duktig hon är mer rädd för en stilla stående bil än en stor jätte tröska som var på vägen. Hon var väldigt pigg men lite dryg var hon igår också hon tog bettet en stund och höll på och krångla men annars gick det jätte bra.

I dag blir det en vända runt långsjö som jag skulle tagit i går men efter som dom sköt på skjutbanan så kände jag att ajg inte ville ha mig en åktur som heter duga. Och jag ska hämta upp Lisa på vägen men först lite lunch.

Och det blir ingen bana denna vecka Ronny skulle strta en häst i mon och sen är det provlopp på torsdag och på fredag lördag är det trav så jag får tärna henne själv denna vecka.

På lördag ska jag och pappa på trav och sen ska jag och Simon elelr han åker nog dit först till en kompis och dricka. Se om jag hinner det efter som jag måste köra henne då ska köra henne i dag och i mon får hon vila på torsdag ska jag köra och på fredag tror jag eller om jag kör henne i mon och hon får vila på torsdag och jag kör henne fredag lördag. Ja det bestämmer jag mig fö sen hur det blir!

Inga kommentarer: