fredag 5 augusti 2011

Ingen!

Hittade svansgaffel på både Abouise och ANdressons (som ligger på travbanan) men lite för dyrt för vår plånbok så vi ska beställa från börjes istället. Vi var också förbi hos Ronny och hörde när vi skulle till banan men vi ska höra av oss på måndag.

Mår inte alls bra i dag känns som att någon stoppat bommul i skallen på mig har huvudvärk så det skriker om det och trött är jag för jag sov dåligt som fan i natt vaknade flera gånger och hade svårt att somna. Ska lägga ta en värk tablett och lägga mig i soffan en liten stund bara sen ska jag ut och mocka och packa och fixa för jag måste ah med mig lite grejer till Simon för i dag ska jag till honom. Om jag mår så här i mon så kommer jag inte dricka något för just nu mår jag som ett arsel. Men men det går över hoppas jag.....

Mer då? af i veckaqn yeeey inte alls vill verkligen inte dom är en hop idioter ska också till väglednigscentrum och sen ska jag fixa i lill stugan städa och sådär!

Inga kommentarer: