onsdag 10 augusti 2011

Så så stolt!

Ja banan idag då andra gången för damen. Tog in henne och sen la på na ett täcke efter som det rengnade och hon var ganska kall. Sen lindade jag frambenen och hon fick ha boots för hon är lite klumpig och trampar sig själv ibland.

Sen när vi kom till banan fick vi vänta lite på Ronny men sen gick det så bra. Verkligen hon gick fram och var skit duktig Ronny sa att det var mer drag i henne idag än förra gången. Och inmponerad av pulsen som hon hade när vi kom in i stallet 55 det är en bra puls tydligen.
Han berömmde också tränigen att hon var bra tränad så jag kan vara stolt för det är ju faktikst jag som tränat henne så jag tog åt mig på en gång.
han kollade cokså tänderna på henne och rapade dom och sen duchade jag av henne. hon var verkligen SKIT duktig i dag.
Och i Oktober blir det nog permie för henne skulle vara riktigt nice för om det fortsätter som hon gjort nu så kan hon utan problem gå premie sa han.
Och sen snackade jag med  Sussane som har ställt ut massa unghästar på samma utställnig som Blomma så berättade hur det gick till.

Väntar på att pappa ska komma med transporten...Btw så är min stora syters kattis man bäst :D

Stolta ägare kan vi vara <3

Inga kommentarer: