måndag 21 november 2011

Uch mår inte alls bra just nu har ett svårt beslut framför mig och ja.....
Känns som att jag inte kommer kunna fortsätta på Trond i alla fall för jag har inte orken eller tiden för honom just nu.
Känns som att Busan och Lilja hamnar i kläm och jag vill ha tid för dom med. Och Blomma tar hemskt mycket tid jag älskar att hålla på med henne hon är en härlig liten häst älskar att köra henne och i sommar ska vi också rida in henne och då är hon förhoppningsvis en starthäst också.
På onsdag får skruttisen skor med brodd =) hoppas hon inte gör illa sig på dom bara.
Vår stjärna<3

Det är något speciellt och hålla på med blomma efter som jag har varit med sen hon var bebis, det dåliga det bra. hon är en underbar liten häst hon kommer alltid vara en del av mitt hjärta älskade lilla hjärtat<3

Inga kommentarer: