fredag 4 november 2011

Inte glad....

Klippte Blomma igår först gick klippmaskinen sönder på onsdagen så hon blev bara klippt på halsen var jag imponerad  Inte direkt! men men efter många om och men fick jag låna en. Så det vara bara att åka och hämta den och klippa henne och gud vad dryg hon var! Vägrade stå stilla i början va hon rädd för den men efter tio minuter så började hon tröttna på att stå på gången så då stod hon bara och dryga sig. Så Emelie fick vifta med ett spö för att hon inte skulle vara du sen efter många om och men efter två timmar för att vara exakt så var hon hel klippt! Men dryg var hon och vi vart osams några gånger! Men nu är hon klippt så hon slipper bli dyblöt i svett så fort vi ska ut och köra.

Och i går red jag Trond underbar ridtur måste jag säga. Ska ta och klippa han och Manfred på lördag. Och nu under en månad kommer jag att rida honom måndag fredag och lördag. Fast vi får se om det eventuellt blir varannan lördag efter som jag och en till medryttare rider honom ska ringa och prata med henne.
lilla kräkhästen ^^ ska köra monstret i dag

Manfred


Trond<3






Inga kommentarer: