måndag 14 november 2011

...

Älskar verkligen att vara förkyld. Eller inte har fått ont i halsen och är täppt i nästan känner mig inte sll pigg ska försöka mig på att köra Blomma idag men orkan att rida trond just nu finns inte. Och det är inte för att jag är förkyld det är bara för att jag mår inte alls speciellt bra och jag tänker absolut inte skriva det här!

Men i alla fall det blir bättre känner mig bara matt just nu snart får jag veta hur det bli och om det blir så blir jag överlycklig. Och då kommer jag ha något annat att tänka på.

Körde hjärtat i lördas och pratade med Anna samtidigt vi skattade och snackade. Jag brukar antingen lyssna på musik eller prata i telefon när jag är ute och kör för det blir så tyst. Lyssnar alltid på  musik när jag mockar då går det i raket fart. Men i alla fall i lördas va det riktigt riktigt roligt att köra henne i lördas.
Mitt lilla hjärta<3

Inga kommentarer: