tisdag 8 november 2011

Det är inte lätt att vara två år.....

Det är inte lätt att vara en tvååring som är på väg att krypa ur skinnet och är van att gå så pass mycket som hon har gjort hon förstår inte alls varför hon måste vila. Hon har vilat i en vecka till nu för hon ömmade lite och jag vill inte riskera henne så då fick hon stå en vecka. Men i går körde jag henne och då va hon helgalen hon stegrade och ville springa hela tiden jag var tvungen att jogga henne annars hade hon väl stickigt med mig hon va så jävla het. Så vi körde en kortare vända och jogga bara med henne men hon hade nog velat springa fotrare. Men men hon är rolig vår lilla tjej ska köra henne i morgon också nu blir det lugn vinter tränig tills i vår tre dagar i veckan ska jag köra henne.

Och sen klippte jag Trond i går också och red han en halvtimme barbacka skrittade en vända han är mysig den där mannnen.

Bushästen min :D<3



Jag och Trond i lördas :D

Inga kommentarer: