tisdag 26 juli 2011

Skor!

I går fick hon skor på sina fötter. Alla fyra först var det tänkt att vi bara skulle sko henne fram men Peter sa ja vi provar så långt vi kommer då. Så då skodde hyan alla fyra fötterna på na. Hon testade Peter lite men annaras gick det bra. Hon tyckte det var lite läskigt och gå i skorna ibörjan efter som det är första gången.

Sens nackade jag med Puff också som skulle hjälpa mig hur jag skulle visa Blomma för hand på utställnigen men hon ligger på sjukhus tror jag så nu har jag bett Maria att hjälpa mig i stället för hon har gjort det i skolan och kan det där. Ja jag kan ingenting om det där med att visa för hand eller jo jag vet hur doms ka stå men inget mer.

Och i dag ska jag och Maria ut och köra och rida i dag så ska vi köra neråt första gången då vill jag ha sällskap, men jag tror det inte ska vara några problem.

Inga kommentarer: