onsdag 20 juli 2011

Ja i dag så var det ingen körnig nej. I dag var det visa henne för hand eller ja träna på hur jag skulle ställa upp henne och lite sånt.....
Ja när jag skulle släppa in henne så ja hon rymmde i går när jag skulle släppa in brudarna då var jag inte nådig då var jag arg på henne. Men i dag tog jag kedjegrimskaftet tog henne sen fick busan och Lilja gå in och när hon försökte springa efter ryckte jag tag det fanns inte så mycket annat jag kunde göra i dag för hon ska kunna bete sig faktiskt kanske låter hårt men hon ska lyssna på mig.
Sen fick Mio också komma in och sen tog jag och tänade för hand inte alls svårt ska läsa lite om att visa häst för hand jag ahr gjort det på ridskolan det är inte svårt men jag har aldrig gjort det men det ska nog gå bra tror jag.
Så ja sen fick hon komma in och få mat och nu är hon och Mio ute i hagen igen så håller jag på att fyllar på vatten åt dom ute i hagen.

Inga kommentarer: